Algemene bestuurstaken voor de VvE


Fintec biedt ondersteuning op diverse niveaus. Zo kunnen we samen met u de agenda voor de Algemene Ledenvergadering opstellen en aansluitend de uitnodigingen voor u versturen. Ons team van deskundigen komt ruim op tijd met uw bestuur bijeen om de ALV voor te bereiden. We bespreken de stand van zaken en mogelijke pijnpunten zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Tijdens de vergadering zelf zijn onze specialisten opnieuw aanwezig om financile en technische vragen te beantwoorden. Fintec maakt bovendien de notulen en verzendt deze binnen de afgesproken termijn aan alle leden. En indien u dat wenst kunnen we naast het beheer ook de bestuurstaken geheel overnemen.

Ledenadministratie


Een belangrijke neventaak is het bijhouden van de ledenadministratie. Zeker bij de grotere VvEs (sommige van onze klanten hebben honderden leden!) is dat een tijdrovende klus. Gelukkig kunnen we steeds meer automatiseren.

Als een VvE klant is bij Fintec, kunnen de leden op fintec.nl inloggen en vervolgens op hun eigen site alle relevante informatie naslaan, maar ook hun persoonlijke gegevens aanpassen. Zo zorgen de leden zlf voor het bijhouden van de bestanden.
Algemene voorwaarden Privacy Statement Disclaimer
"Fintec VvE Beheer is onder nummer 28056062 ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Den Haag"